Winuser's Blog

10 listopada 2009

Co u mnie

Filed under: C++,Programowanie,Uncategorized — winuser @ 13:58
Tags: , ,

Postanowiłem dodać nowy wpis ponieważ dawno nie pisałem. A więc co u mnie ? Szukam pracy. I można to tak nazwać dosłownie bowiem dotychczasowe gadanie kolegów / rodziców nt. znalezienia pracy zweryfikowałem sam. I powiem, że nie jest to łatwe ponieważ nie wielu pracodawców zamierza przyjmować ludzi do pracy bez doświadczenia w danej dziedzinie.

Jeśli chodzi o programowanie, to ostatnio zajmuję się projektem który nazwałem ‚Tlen prowokator’. Jest to kopia ‚GG prowokatora’. Kopia, ale tylko w sposobie działania, ponieważ GUI oraz technologia wykonania są całkiem inne. Napisanie tego zajęło mi około 12 h pracy. Jednak ostatnio zatrzymałem się na jednej funkcji. Mianowicie funkcja `UrlDecode` mająca w swoim prostym założeniu konwertować znaki zapisane hexadecymalnie na system dziesiętny, a następnie zrzutować na typ `char`. Jednak w wersji `anglojęzycznej` byłoby to tylko tak proste ponieważ nasz Tlen używa znaków diaktrycznych, oraz jakby inaczej kodowania innego niż w systemie Windows (Windows CP-1250). Przeglądałem kody bibliotek typu `libtlen / 2` jednak tam korzystają z niestandardowych funkcji w wyniku czego aby zrealizować rekodowanie musiałbym dodać około 150 (jak nie więcej) linii kodu, podczas kiedy cały projekt ma w chwili obecnej około 900. Ale musze to skończyć w najbliższych dniach.

Dodaj komentarz »

Brak komentarzy.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

