Winuser's Blog

10 listopada 2009

Tlen Prowokator 0.1 – gotowy

Filed under: C++,Programowanie,Projekty — winuser @ 21:46

A więc tak jak obiecywałem, że zajmę się projektem w najbliższym czasie, tak skończyłem wersję 0.1 Archiwum zawiera plik pomocy który dogłębnie tłumaczy sposób obsługi aplikacji. A oto zrzut ekranu gotowej do pracy aplikacji : screen prowokator Całość została napisana z użyciem Windows API. Kompilator to GNU GCC (C++), a środowisko programistyczne Code::Blocks. Całość kodu składa się z 1000 linii kodu. Napisanie aplikacji zajęło mi około 20 roboczogodzin. Przyznam, że była to dobra zabawa : ) Aplikację można pobrać stąd: http://www.filefront.com/14901641/Tlen-Prowokator-v0.1.rar/ Jeśli z jakichś przyczyn nie mozliwe jest pobranie aplikacji zawsze możesz napisać do mnie e-mail, podałem go na stronie  „O mnie”.

 

EDIT do tego wpisu : W programie był drobny błąd. Mianowicie po zalogowaniu a następnie wylogowaniu przycisk `Zaloguj` nie zmieniał swojej nazwy w związku z czym mogło to niektórych wprowadzać w błąd. Umieszczam wersję poprawioną 😉 http://www.filefront.com/14905753/Tlen-Prowokator-v0.1b.rar/

Na tej stronie możesz oceniać ten projekt  http://answers.polldaddy.com/poll/2250305/

4 Komentarze »

  1. Właściwie, to co robi ten program? Domyślam się, że prowokuje, ale… kogo? jak? 🙂

    Komentarz - autor: Luke — 17 grudnia 2009 @ 17:27 | Odpowiedz

  2. Działa to na mniej więcej tej zasadzie: Odpalasz program, wpisujesz loginy dwóch osób oraz osobny login utworzony specjalnie do tego celu który jest swojego rodzaju pośrednikiem między nimi. Tzn wiadomości przechodzą przez te konto i są wysyłane do odpowiednich ludzi. Dzięki temu tych dwóch tam rozmawia ze sobą (a może kłócą lub wyzywają się) mimo że przykładowo normalnie sie znają i lubią 🙂

    Komentarz - autor: winuser — 17 grudnia 2009 @ 17:51 | Odpowiedz

  3. witam,

    mam pytanie gdzie można pobrać ten programik, bardzo chciałbym sprawdzić możliwości tego cudu.

    Z góry dziękuje za pomoc.
    Pozdr

    Komentarz - autor: misio — 23 sierpnia 2010 @ 11:47 | Odpowiedz

  4. Hej 😉

    No szczerze mówiąc ciężko będzie go znaleźć. Miałem w międzyczasie awarię HDD (i to nie jedną) i nie wiem być może mam go gdzieś na płytach. Od paru dni zauważyłem w statystykach strony że ludzie są nim zainteresowani. Także poszukam go i wrzuce wpisik 😉

    Komentarz - autor: winuser — 23 sierpnia 2010 @ 11:51 | Odpowiedz


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

