Winuser's Blog

2 marca 2010

Będzie nowa strona !

Filed under: Uncategorized — winuser @ 9:26

A więc zapadła decyzja o tym, że powstanie moja własnoręcznie zbudowana strona (która to już próba!). Szczerze mówiąc ten wordpress (a szczególnie na tym serwerze) dość znacznie mnie ogranicza. Weźmy chociażby takie kolorowanie składni, nie możliwe do zrealizowania tutaj (a przynajmniej mi nic o tym nie wiadomo, jako że wordpress.com nie umożliwia dostępu poprzez protokół ftp do bebechów bloga). Pozatym będzie to projekt wybitnie pod moje potrzeby oraz upodobania. Cechował się będzie przyjrzystością, prostotą i lekkością. W planach mam zrealizowanie jakiegoś prostego panelu administracyjnego z systemem dodawania wpisów, uploadowania obrazków. Będzie posiadał również jakiś moduł kolorowania składni.

Szczerze mówiąc troszkę się obawiam, czy podołam temu zadaniu bo z html`a znam raczej podstawy (i to z przed paru lat, niezgodne ze standardami), z php jest nieco lepiej. Oprócz tego mam blade pojęcie o CSS a chciałbym aby całość jakoś fajnie wyglądała. Z tych powodów jest to w sumie świetna okazja na podszkolenie się z wyżej wymienionych.

W miarę postępów będę zamieszczał tutaj różne newsy na ten temat. Jednak jako że mam swoją główną robotę, raczej nie będę poświęcał specjalnie dużo czasu na ten projekt. Nie mniej jako iż jednym z głównych jego założeń jest ascetyczny wygląd, więc sądzę że nie powinno mi to zająć dużo czasu.

Dodaj komentarz »

Brak komentarzy.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

