Winuser's Blog

21 czerwca 2010

Powrót ?

Filed under: Życie codzienne — winuser @ 20:09

Dośc dawno już nie pisałem. No.. nie licząc poprzedniego newsa, nie było nic konkretnego. W zasadzie dziś również niczego odkrywczego tutaj nie napiszę. Miałem pewne problemy natury prywatnej, dlatego zarzuciłem aktualizowanie bloga.
Ostatnio podjąłem pewną decyzję, zamierzam całkowicie przestawić się na Qt jeśli chodzi o programowanie w języku C++. Jest to o tyle powiedzałbym szokująca decyzją dla ludzi znających mnie troszkę, bo zwykłem być zwolennikiem Windows API bla bla bla. No nie powiem, nadal programowanie niskopoziomowe to coś co mnie pociąga, nie zamierzam kompletnie z tego zrezygnować. Ale trzeba też iść do przodu, samo VCL nie daje mi jakichś dużych perspektyw, dlatego też padło na Qt. Tak pozatym, to ostatnio troszkę zajmowałem się technologiami web. Otóż dostałem zlecenie wykonania pewnej strony (i wiem, być może zaraz ktoś mnie zlinczuje) w technologi .NET (pisana w C#). Z tej okazji miałem możliwość nie tyle co opanowania ale poznania dość dobrze podstaw CSS no i też .NET. Nie mniej jednak to nie moje powołanie 😀
Ludzie którzy odwiedzali mojego bloga jeszcze za czasów kiedy troszkę na nim pisywałem, mogli przeczytać między innymi o moich kłopotach ze zdrowiem, nadciśnieniem i tak dalej. No to chciałem oficjalnie się pochwalić, że moje treningi rowerowe naprawdę skutkują 😉 W roku 2010 mam oficjalnie przejechane 660 km na dzień dzisiejszy, o czym można przeczytać na moim bikestats`ie. Generalnie polecam każdemu rower, można by się rozpisywać na temat zalet takiego treningu baardzo dużo.

Dodaj komentarz »

Brak komentarzy.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Skomentuj

